Seite 1 von 1

Re: Ois Guate dem Leeroy

Verfasst: Di 15. Dez 2015, 17:59
von Zwergerl
Ois Guade dem Jörgi !

:welle:

Re: Ois Guate dem Leeroy

Verfasst: Di 15. Dez 2015, 18:02
von Teerbaer
Vo mia a ois guade zum Gebuatstog
soist so oit wean wiast ausschaust und no hundat moi mea Kilometa foan ois wosd schon gfoan bist

:torte: :lied: :bier: :bier: :bier:

Re: Ois Guate dem Leeroy

Verfasst: Di 15. Dez 2015, 21:07
von marytwin
:welle:
...und natürlich ah vo mir
OIS GUADE :bier:
:welle:

Re: Ois Guate dem Leeroy

Verfasst: Di 15. Dez 2015, 23:50
von spezi266
... auf künftige Adventures, ;-)
:torte: Happy Birthday

LG vom Spezi

Re: Ois Guate dem Leeroy

Verfasst: Mi 16. Dez 2015, 07:31
von Werner E.
Wieda amoi an Tog zspät. Ois Guade Jörg! :torte: